Event tourism (ივენთ ტურიზმი) იყო ყველაზე სწრაფად მზარდი ტურისტული ტენდენცია პანდემიამდე. ეს იქნება მაშინ, დღეს და მომავალში არა მხოლოდ გლობალური ტურისტული ბაზრის პერსპექტიული და დინამიურად განვითარებადი სეგმენტი, არამედ ეფექტური ინსტრუმენტი ქვეყნის, ტერიტორიის, რეგიონის, ქალაქისა თუ ადგილის პოპულარიზაციისთვის.
Event tourism-ის მონაწილეთა რაოდენობა გადააჭარბებს რეგულარულ ტურებში მონაწილეთა რაოდენობას, დღეს ადამიანებს სურთ არა მხოლოდ „დაათვალიერონ ბუნება და დალიონ ერთი ჭიქა ღვინო“, არამედ აქტიურად მიიღონ მონაწილეობა სხვა ქვეყანაში მოგზაურობის დროს;
ივენთ-ტურიზმი საქართველოში ჯერ კიდევ სუსტად არის განვითარებული.
საქართველოს მთავრობას, წარმოდგენილი GNTA-ს (ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის) და ადგილობრივი ხელისუფლების მიერ, არ შეუძლია ტურისტებს მიაწოდოს ღონისძიებების, ფესტივალების, კონცერტების ფართო სპექტრი ქალაქის დონეზე, როგორც WEEKLY ღონისძიებები, მაშინ როცა, მაგალითად, ტოსკანაში ადგილობრივი ქალაქებში და სოფლებში კარნავლები იმართება თითქმის ყოველ კვირას და ტურისტები აქტიურად ესწრებიან ამ ადგილობრივ ქალაქურ დღესასწაულებს, რომლებიც ქვეყნის მონახულების დაუვიწყარ შთაბეჭდილებას ტოვებენ.
აქედან გამომდინარე, მინდა გამოვყო ბოლო 7 წლის განმავლობაში EVENT ტურიზმის განვითარებაზე ჩემი მუშაობის მნიშვნელოვანი ასპექტები და ვთქვა, რომ: